Izpušni sistem je za sodobni avtomobil bistvenega pomena. V skladu z okoljskimi smernicami se zaostruje dopustne emisije škodljivih izpušnih plinov in trdih delcev, zato je za vse avtomobile nujno, da ustrezajo standardom, preden pridejo na cesto. Skladnost s pravili se preverja na tehničnem pregledu. Če avtomobil ne izpolnjuje pogojev, je na tehničnem pregledu zavrnjen in se ga nato ne da več registrirati. Za nove avtomobile ne rabimo skrbeti, saj imajo v večini zelo sodobne izpušne sisteme s kaskadami katalizatorjev in filtrov trdnih delcev. Tako pri sodobnih dizelskih avtomobilih razreda Euro 6 praktično ni več saj na koncu izpušne cevi, kar se je še nekaj let nazaj zdelo znanstvena fantastika.
Motorji in izpušni sistemi starejših avtomobilov pa znajo predstavljati težavo. Načeloma sicer lahko vozimo starejše avtomobile, ki imajo že sami po sebi večje izpuste, toda v mnogih mestih po Evropi se njihova vožnja omejuje. Hkrati pa starejši motorji sčasoma zaradi obrabe začnejo povečevati delež trdih delcev v izpustih. Zato lahko kaj hitro pride do situacije, ko je avtomobil še povsem vozen, a ne pride čez tehnični pregled zaradi trdih delcev. Starejši izpušni sistemi nimajo posebej prilagojenih filtrov, ki bi se borili s to težavo.
Rešitev je ta, da v starejši avtomobil naknadno vgradimo dpf filter. To nikakor ne pomeni zmanjšanja moči, ker je sodobni dpf filter zadosti pretočen, da zadosti potrebam avtomobila. Izpušni sistemi starejših avtomobilov omogočajo zelo enostavno prilagoditev in naknadno namestitev dpf filtra, zato je to idealna priložnost za vse voznike starih, predvsem dizelskih vozil. Kljub visoki tehnologiji izdelave pa je dpf filter relativno poceni, saj ne potrebuje dragih plemenitih kovin, ki jih najdemo v katalizatorji. Marsikatero podjetje ponuja individualno prilagojene dpf filtre, ki jih za dobro ceno izdelajo tudi po meri. Tako lahko brez skrbi podaljšamo življenjsko dobo svojega starega golfa za 10 let in več.