Ko se odločimo, da gremo v narodno galerijo in si ogledujemo vse zanimive historične slike, se osredotočamo na to. Osredotočamo se na podobe, barve, oblike, zgodbo, ki se odvija na platnu, medtem ko okvirji ostanejo nekje zadaj, njim se ne posvečamo, ne opazujemo mojstrstva, ki je bilo potrebno, za izdelavo takšnih skulpturnih del, ki so namenjena le temu, da držijo umetniško delo na mestu in poskrbijo, da izstopajo od ostalih.
Dobri okvirji so narejeni in izbrani tako, da se popolnoma zlijejo s sliko, poudarjajo njene glavne elemente, a hkrati tiho sedijo na strani in sami nase ne privabljajo preveč pozornosti, saj bi s tem odvrnili ogled od slike. Lahko se zamislimo, kako to mislimo, ko pa obstajajo razkošni baročni okvirji, ko so bili polni rezbarjenja in pozlate. Takrat je okvirjanje slik imelo tudi drug pomen in sicer razkazovanje bogastva, kajti če si si lahko privoščil sliko ali portret si gotovo imel tudi dovolj pod palcem, da si si privoščil unikaten in razkošen okvir.
Okvirjanje slik poteka v specializiranih delavnicah, kjer so izurjeni posamezniki tam, da nam pomagajo pri izbiri novega okvirja ali celo pri restavraciji starega, vse seveda po naših odločitvah. Z njihovo pomočjo smo lahko sigurni, da bodo vsi okvirji ki so ponujeni, in z izbiro naših, s katerimi se strinjajo, poudarjali vse potrebne dele slike, ki lahko včasih zvišajo njeno raven. Delo, ki je monokromatsko in na prvi pogled dolgočasno lahko okvirji v nežnih odtenkih, ki se ne pojavljajo pogosto na sliki kar naenkrat oživijo, saj poudarjajo tiste majhne nianse, ki umetniško delo naredijo privlačne, naše oko počasi vodijo do tistih elementov na sliki, ki jih okvirji poudarjajo. Še vedno pa velja, da tudi če je okvir nov mora okvirjanje potekati pod budnim očesom strokovnjaka, da ne pride do poškodb dela.