Registracija blagovne znamke naj bo izpeljana premišljeno

Blagovna znamka je pravno zavarovan znak ali kombinacija znakov po katerem prepoznamo določeno blago enega podjetja. Značilno je, da ima vsako podjetje lastno blagovno znamko, ki je po svoji obliki edinstvena oziroma unikatna, saj se je ne sme posnemati. Ko smo natančno preučili in preverili v registru znamk, da nobena od njih ne sovpada z našim znakom, je potrebna registracija blagovne znamke

 

Vendar pa vsakega znaka ne moremo registrirati kot blagovno znamko, ampak mora za to izpolnjevati določene pogoje, kot je na primer, da ne nasprotuje javnem redu ali morali. Pri postopku registracije blagovne znamke je potrebno natančno opredeliti blago ali storitev, ki jo bo blagovna znamka zastopala, prav tako pa njeno podobo in obseg blagovne znamke. Registracija blagovne znamke naj bo premišljeno izpeljana, saj kasneje njene podobe in zaščite pravic ni mogoče več spreminjati. V primeru, da postopek poteka nemoteno, je blagovna znamka registrirana v 6 do 8 mesecih.

 

Patentiranje še ne pomeni, da bo imel izum večjo tržno vrednost

 

Patentiranje je dolgotrajen, zapleten in cenovno drag postopek, zato je potrebno pred njegovim postopkom temeljito razmisliti ali ga potrebujemo. Nekateri so namreč mnenja, da lahko s patentom veliko zaslužijo, vendar temu vedno ni tako. Patentiranje izuma oziroma ideje ni pogoj, da bo imel zato izum večjo tržno vrednost. Bolj kot to je pomembno, da je izum tržno zanimiv tako za uporabnike kot tudi proizvajalce, saj boste le na ta način imeli od njega tudi tržno korist.

Na drugi strani pa veliko izumiteljev uspešno prodajanih proizvodov priznava, da finančne nagrade skoraj v celoti dolgujejo dobri patentni zaščiti. Torej, če se že odločimo za patentiranje izuma, je potrebno med drugim natančno določiti obseg zaščite in še mnogo drugih pomembnih dejavnikov. Postopka patentiranja se lahko lotimo sami, vendar če s tem nimamo izkušenj in ne želimo tvegati, je vsekakor boljša rešitev preko patentnega zastopnika.