Kako uspeti pri spletni prodaji oziroma predstavitvi drugih vsebin na spletu? Dobri rezultati so odvisni od mnogih dejavnikov, gotovo pa k uspehu veliko pripomorejo ukrepi, ki na spletno stran pripeljejo nove obiskovalce. Med najbolj priljubljenimi rešitvami sta gotovo SEO optimizacija in Google oglaševanje.
SEO optimizacija oziroma optimizacija za spletne iskalnike pomeni določene postopke, ki naredijo povezavo do spletne strani bolj vidno med rezultati spletnih iskalnikov. Za iskanje po določenih ključnih besedah se pojavi seznam rezultatov, ki razporeja povezave po določenem vrstnem redu – s pomočjo spletne optimizacije na tem razporedu lahko s svojo spletno stranjo dosežemo višja mesta, tako pa pridobimo tudi več obiskovalcev, ki se običajno osredotočijo prav na zadetke na vrhu seznama.
Google oglaševanje dopolnjuje optimizacijo in do neke mere prav tako izkorišča priljubljenost Googlovega spletnega iskalnika, pa tudi drugih storitev. V tem primeru sicer ne gre za uvrstitev na seznamu rezultatov pri spletnih iskalnikih, temveč za prikazovanje oglasov ob rezultatih in tudi na drugih spletnih mestih. Oglaševanje prikazuje povezavo do spletne strani na določenih mestih, lahko tudi prav na vrhu seznama zadetkov za spletna iskanja. Googlova oglaševalska mreža pa nudi še veliko več, saj omogoča prikazovanje oglasov tudi na čisto običajnih spletnih straneh, po katerih nedvomno brska veliko potencialnih strank.
Zakaj se ukvarjati z optimizacijo in oglaševanjem?
Povsem možno je vzdrževati učinkovito spletno predstavitev in tudi doseči določen uspeh pri spletni prodaji, ne da bi se sploh posvečali optimizaciji in oglaševanju. A brez dvoma tako SEO optimizacija kot Google oglaševanje pot do željenih rezultatov bistveno olajšata. Priliv novih obiskovalcev in strank je seveda vedno dobrodošel in ga je pametno izkoristiti, čeprav je res, da je treba v optimizacijo in oglaševanje tudi nekaj vložiti. Na koncu se izkaže za najbolj smiselno možnost kompromis, ki za čim nižji vložek prinaša čim boljše rezultate.